Over And Over
一遍又一遍

Cuz its all in my head
因為全部都在我腦中

I think about it over and over again
我一遍又一遍的想著它

And I cant keep picturing you with him
我不能想像妳和他在一起

And it hurts so bad
它傷了我的心

Cuz its all in my head
因為全部都在我腦中

I think about it over and over again
我一遍又一遍的想著它

I replay it over and over again
一遍又一遍的重播著

And I cant take it
我不能忍受了

I cant shake it, no
我擺脫不了它,不行

I can’t wait to see you
我等不及要見妳了

Wanna see if you still got that look in your eye
想要知道你是否仍然保有那眼神

That one you had for me before we said our goodbyes
那我們分手之前 妳的眼神

And it’s a shame that we gotta spend our time
我們可以在一起是一件羞恥的事

Being mad about the same things
對同樣的事物感到生氣

Over and over again
一遍又一遍

About the same thing
同樣的事情

Over and over again
一遍又一遍

Oh but I think she’s leaving
噢但我想她要走了

Oh man she’s leaving
噢man 她要走了

I don’t know what else to do
我不知道我還可以做什麼

Can’t go on not loving you
我沒辦法不愛著妳的繼續走下去

Chorus
副歌

I remember the day you left
我記得妳走的那天

I remember the last breath you took right in front of me
我記得妳在我面前的那最後一絲氣息

When you said that you would leave
當你說妳要走時

I was too damn stubborn to try to stop you or say anything
我太頑固了以致於我沒有是著阻止妳

But I see clearly now
但現在我很清楚的明白

And this choice I make keeps playing in my head
這個我做出的選擇一直在我的腦中播放

Over and over again
一遍又一遍

Playing in my head over and over again
在我的腦中播放 一遍又一遍

Oh I think she’s leaving,
噢我想她要走了

Oh man she’s leaving,
噢man 她要走了

I don’t know what else to do
我不知道我還可以做什麼

I can’t go on not loving you
我沒辦法不愛著你的繼續走下去

Chorus
副歌

Now that I’ve realized
現在我意識到了

That I’m going down
我正在往下走 (憂鬱)

From all this pain you put me through
從妳給我的痛苦裡面

Every time I close my eyes I lock it down
每次我閉上眼睛時 我把它鎖上 (不確定)

I can’t go on not loving you
我不能不愛著你的繼續走下去

Chorus x 2
副歌重複兩遍

Over and over again
一遍又一遍

Over and over again
一遍又一遍

Cuz its all in my head
因為全部都在我腦中
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 istwhistle 的頭像
    istwhistle

    真實的美麗與哀愁

    istwhistle 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()